Kävin juuri ostamassa pullon giniä. Kuulin, että sen varjolla voi mennä naapuriin grillaamaan J. No, ei ehkä onnistu kuitenkaan minun osalla – haluaako perheenisät ottaa kännit kanssani ja rouvat iloitsevat?!
Ginin lisäksi ostin viiniä ja shampanjaa - niilläkin voi varmaan kiittää ja lahjoja naapureita. Tuleehan Lasse taas opastamaan viikonloppuna ruohonleikkurin kanssa. Ja hänen vaimonsa autoon pitää hivuttautua ensi viikosta lähtien.
Katsokaas – ensi viikolla alkaa kesäkuu ja täällä maalla ei kulje bussit. Ja minulla alkaa kesäjuhlaviikot (lue: en ole ajokunnossa) ja joudun joka toinen päivä tulemaan taksilla kotiin…joten töihin pitäisi päästä Nooran kyydissä.